Verzenden, retourneren & annuleringen

Verzenden

We begrijpen dat je niet kunt wachten tot je nieuwe bed wordt bezorgd. We vertellen je graag hoe het verloop van jouw bestelling tot levering in zijn werk gaat:

  1. Tijdens het samenstellen van je bed/boxspring geef je een voorkeursdatum op
    (let op: de gekozen datum is een voorkeursdatum en geen definitieve bezorgdatum).
  2. Je wordt gebeld door onze slaapspecialisten om de order nog eens door te lopen. Zo weten zowel jij als wij zeker dat de order helemaal naar wens is.
  3. Wij gaan voor je aan de slag om jouw droombed speciaal voor jou te creëren.
  4. Wanneer jouw bed helemaal gereed is, nemen wij contact met je op per mail om een definitieve leverdatum en tijdsbestek te kiezen.
  5. Je ontvangt voor levering een track & trace om de levering live te kunnen volgen.

Wij bezorgen al onze boxsprings GRATIS in heel Nederland en Vlaams-België. Helaas kunnen we op de Waddeneilanden niet leveren. 

Montage

Onze bezorgers bezorgen tot aan de voordeur. Wil je graag dat onze bezorger jouw boxspring naar boven tilt en monteert (maximaal tot de tweede verdieping)? Kies dan bij het samenstellen van jouw boxspring voor: 'Met montage'. Onze bezorger assisteert dan tevens bij het omhoogtillen tot en met (maximaal) de tweede etage. Indien de gebruiker geen montage wenst, wordt de boxspring tot de voordeur op de begane grond geleverd. Beddenplein kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele schade bij het naar boven brengen van het bed, dit is op eigen risico. De kosten voor montage en/of het naar boven tillen van de boxspring worden ingehouden bij retourneringen. Deze zijn te allen tijde voor eigen rekening. 

Retourneren /annuleren

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht dit niet het geval zijn, dan heb je de mogelijkheid om binnen 14 dagen kenbaar te maken dat je het product wilt retourneren. Dit kan gemakkelijk door het retourformulier in te vullen en te mailen naar [email protected]. Vervolgens heb je nog 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Hiervoor geldt dat de boxspring mag worden getest, zoals je dit ook in de winkel zou doen. Het product mag dus niet worden gebruikt. Buiten de wettelijke retourtermijn kun je in een aantal gevallen gebruikmaken van onze 90 dagen slaapgarantie

Pakketdienst

Kleinere artikelen kun je zelf retourneren door middel van een pakketdienst (bijv. PostNL of DHL). Je kunt het pakketje vervolgens inleveren bij een PostNL-pakketpunt of DHL-Parcelshop. Plak hier een papier met ons retouradres:

Beddenplein.nl
T.a.v. Klantenservice / Retouren
Zanddonkweg 5
5144 NX Waalwijk 

Verpakking

We verzoeken je het artikel, indien redelijkerwijs mogelijk, stevig te verpakken in de originele verpakking (inclusief kartonnen hoekpunten). Om je retourzending soepel te kunnen verwerken, vragen we je een kopie van de pakbon of orderbevestiging bij te voegen. Zo hebben we direct al je gegevens bij de hand. Indien je hebt gekozen voor ‘betalen bij levering’ vragen we je om je rekeningnummer (IBAN) te vermelden, zodat we het aankoopbedrag kunnen terugstorten.

Retourkosten

Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending. Retourkosten voor producten die onder de garantie vallen zijn gratis. De voorrijkosten voor het ophalen van de retour zijn €65,-

Retour/annuleren maatwerk

Maatwerk producten kunnen helaas niet worden geretourneerd of geannuleerd. Het product is maatwerk als het niet in ons standaard-assortiment is opgenomen en speciaal voor je is samengesteld/geproduceerd.

Artikelen die op maat of in opdracht gemaakt zijn gemaakt kun je niet retourneren/annuleren. Onder deze artikelen vallen bijvoorbeeld samengestelde boxsprings die niet op voorraad zijn.
We streven er altijd naar om de gewenste leverdatum te realiseren. Echter is het mogelijk dat, door omstandigheden, wij deze niet halen. In dat geval nemen wij contact met je op om je te informeren en samen met je te kijken naar een nieuwe mogelijkheid.

Schade

Heb je getekend voor goed ontvangst en blijken er na levering toch beschadigingen of onjuistheden te zijn, dan kun je dit binnen 5 dagen melden bij onze klantenservice. 

Beddenplein is niet aansprakelijk voor beschadigingen of zoekrakingen van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom altijd om een verzendbewijs. Bewaar dit goed of maak er een foto van. Beddenplein mag wettelijk gezien de schade in rekening brengen als het pakket niet deugdelijk is teruggekomen.

Terugbetaling

We doen er alles aan om jouw terugbetaling zo spoedig mogelijk te verwerken. Je ontvangt de terugbetaling uiterlijk binnen 30 werkdagen na ontvangst van je retour. Indien je hebt gekozen voor ‘betalen bij levering’ vragen we je om je rekeningnummer (IBAN) te vermelden bij je retour, zodat we het aankoopbedrag kunnen terugstorten.

Meer informatie over verzenden, retourneren en garantiebepalingen vind je in onze algemene voorwaarden. Heb je een specifieke vraag over ons verzend- en retourbeleid? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

vergelijk 0