Klantenservice

Heb je een vraag over onze producten? Of heb je hulp nodig bij kwesties over aankoop, garantie en voorwaarden? Je kunt voor al je vragen terecht bij onze klantenservice. 

Hoe neem ik contact op?

Contact opnemen kan via e-mail: [email protected], telefonisch: (NL)+31 85 3030614 , via de chat of door hieronder het contactformulier in te vullen. Onze specialisten helpen je graag verder. 

7 dagen per week bereikbaar

Telefonisch:
Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 21:00
Zaterdag en zondag: 9:00 - 21:00

Live chat:
Maandag t/m zondag: 9:00 - 22:00.

Cartografenweg 20a
5141MT Waalwijk
Telefoonnummer:
(NL) 0031 (0)85 3030614
(BE) 0032 (0)78 484448
E-mail: [email protected]

Beddenplein.nl is onderdeel van Deals Company BV.
KVK: 70233438


Veelgestelde vragen

1.1 Wat is de levertijd van mijn bed?

We bezorgen onze boxsprings tussen 1-14 dagen, tenzij anders aangegeven of bij speciale aanvragen (lengtes boven de 200 cm of 1 vast matras). Binnen 2 werkdagen nadat de bestelling is geplaatst, nemen wij telefonisch contact met u op om met u de levertijd in te plannen. Kunnen wij u niet bereiken, dan sturen wij altijd een mail met de vraag om contact met ons op te nemen. 2 dagen voor levering laten wij u via e-mail weten welk dagdeel we komen leveren en op de dag van levering zal de chauffeur minimaal 30 minuten vooraf contact met u opnemen.

1.2 Wat zijn de leveringskosten?

Wij leveren in heel Nederland (Met uitzondering van de Waddeneilanden) en Vlaams België. Beddenplein biedt gratis levering bij aankoop van een of meerdere boxsprings. De volledige bezorging boven de €250,- is altijd geheel gratis.

1.3 Kan ik mijn bed later laten bezorgen?

Bent u nog aan het verbouwen of heeft u de sleutel van uw nieuwe huis nog niet? Geen probleem. Wij slaan uw artikelen gratis voor u op, totdat u ze wilt ontvangen. Wanneer u van deze dienst gebruik wilt maken, kunt u dit aangeven bij "opmerkingen". Wij zullen dan ook niet na 2 dagen contact met u opnemen, maar willen u graag vragen om contact met ons op te nemen zodra de gewenste leverdatum bekend is.

1.4 Wat betekent 'gemiddelde levertijd'

Van een aantal artikelen kunnen wij niet real-time de levertijd aangeven. Daarom geven we een gemiddelde levertijd aan; in ongeveer 80% van de gevallen zal deze juist zijn. Helaas kan het gebeuren dat de daadwerkelijke levertijd langer blijkt te zijn dan de genoemde gemiddelde levertijd. Om het zeker te weten, kunt u altijd even bellen of mailen met onze klantenservice voordat u een bestelling plaatst. Wij kijken de levertijd dan voor u na, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

1.5 Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?

Dat is mogelijk bij ons magazijn in Waalwijk. Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u dit vermelden bij "opmerkingen" of u kunt contact opnemen met onze klantenservice om een ophaalafspraak te maken.

2.1 Wat zijn de beschikbare betaalmethoden?

Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u zelf aangeven op welke wijze u wilt betalen. U kunt kiezen uit alle gangbare manieren:


• Bij levering (contant of met PIN bij de chauffeur)
• Met iDeal
• Bancontact/Mister Cash
• Via/Mastercard

 

 

2.2 Kan ik achteraf betalen?

U kunt kiezen voor betalen bij aflevering (pinnen/cash). 

3.1 Zit er garantie op de producten?

Bij bedden boven de 400,- bieden wij een slaapgarantie van 30 dagen aan. Mocht het bed u niet bevallen, dan komen wij het bed weer ophalen. Daarnaast zit er een 2-jarige fabrieksgarantie op de bedden, waardoor u 2 jaar garantie heeft op fabricagefouten. 

Alle voorwaarden met betrekking tot garantie vindt u op de pagina's 30 dagen slaapgarantie en algemene voorwaarden.

3.2 Er is een artikel beschadigd of defect geleverd, wat nu?

Ondanks onze zorgvuldige verpakking en verzending, kan het soms gebeuren dat een artikel met een beschadiging of een defect wordt geleverd. Alvast onze excuses voor het ongemak! Meld het ons zo snel mogelijk per mail naar [email protected], met vermelding van uw bestel- of pakbonnummer en één of meerdere foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Dan zorgen wij altijd voor een passende oplossing.

3.3 Waar kan ik terecht bij klachten?

Bij Beddenplein staat u als klant centraal. Wij doen er alles aan om u een heerlijke nachtrust te bezorgen. Heeft u een vraag of ben je onverhoopt niet tevreden over een product of onze service? Neem dan contact op met onze klantenservice. Samen kijken we dan naar een passende oplossing.

4.1 Kan ik de boxsprings ergens bekijken/testen?

U bent van harte welkom in onze showroom in Waalwijk op de Cartografenweg 20a. Hier vindt u verschillende boxsprings uit ons assortiment. Onze slaapspecialisten staan voor u klaar voor vragen en/of advies. U kunt zowel online als in de showroom een bestelling plaatsen.

Let op: wilt u een specifiek model bekijken/testen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kijken dan eerst voor u of het gewenste model beschikbaar is in de showroom.

5.1 Wordt mijn boxspring gemonteerd?

Onze boxsprings worden gratis geleverd. Wanneer u kiest voor montage tegen een meerprijs van €39,95 (of €49,95 voor elektrische boxsprings), assisteert onze bezorger bij het omhoogtillen tot en met (maximaal) de tweede etage. Indien u hoger wenst dan de tweede etage, zijn hier extra kosten aan verbonden. Wanneer er een lift ter beschikking is, wordt de boxspring kosteloos naar boven gebracht. Indien u geen montage wenst, wordt de boxspring tot de voordeur op de begane grond geleverd.

6.1 Hoe kan ik mijn product retourneren?

We hopen natuurlijk dat u tevreden bent met je aankoop. Mocht dit niet het geval zijn, dan heeft u de mogelijkheid om het bestelde product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Dit kan gemakkelijk door het RETOURFORMULIER in te vullen en te mailen naar [email protected] Let op: u kunt het product alleen retourneren als het onder 30 dagen slaapgarantie valt of als het product nog ongeopend in de verpakking zit. Vervolgens kunt u gebruik maken van een van onze retouropties:

Afhaalservice

Wij kunnen jouw retourzending laten ophalen door onze bezorgdienst. De kosten hiervan bedragen € 25,- en worden in mindering gebracht op het bedrag dat je van ons krijgt teruggestort. Als je van deze service gebruik wilt maken, verzoeken we je het retourformulier in te vullen met vermelding van je bestel- of pakbonnummer en welke artikelen je wilt retourneren. Wij zullen dan een afspraak met je maken om de artikelen bij je af te halen. 

Pakketdienst

Kleinere artikelen kunt u zelf retourneren door middel van een pakketdienst (bijv. PostNL of DHL). U kunt het pakketje vervolgens inleveren bij een PostNL-pakketpunt of DHL-Parcelshop. Plak hier een papier met ons retouradres:

Beddenplein.nl
T.a.v. Klantenservice / Retouren
Zanddonkweg 5
5144NX Waalwijk 

Magazijn

U kunt het pakket ook zelf terugbrengen naar ons magazijn in Waalwijk. Hieraan zijn geen kosten verbonden. Dit kan tijdens onze openingstijden (maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00). We willen u vragen dit vooraf aan ons te melden via e-mail of telefoon. 

Verpakking

We verzoeken u het artikel, indien redelijkerwijs mogelijk, stevig te verpakken in de originele verpakking (inclusief kartonnen hoekpunten). Om uw retourzending soepel te kunnen verwerken, vragen we u een kopie van de pakbon of orderbevestiging bij te voegen. Zo hebben we direct al uw gegevens bij de hand. Indien u heeft gekozen voor ‘betalen bij levering’ vragen we u om je rekeningnummer (IBAN) te vermelden, zodat we het aankoopbedrag kunnen terugstorten.

Retourkosten

U bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending. Retourkosten voor producten die onder de garantie vallen zijn gratis. Na 6 maanden betaalt u €45,- voorrijkosten. 

6.2 Wanneer krijg ik mijn retourkosten teruggeboekt?

We doen er alles aan om uw terugbetaling zo spoedig mogelijk te verwerken. U ontvangt de terugbetaling in ieder geval binnen 20 werkdagen na ontvangst van uw retour. Indien u heeft gekozen voor ‘betalen bij levering’ vragen we u om uw rekeningnummer (IBAN) te vermelden bij uw retour, zodat we het aankoopbedrag kunnen terugstorten.

Neem contact op

* Verplichte velden

vergelijk 0