Klantenservice

Heb je een vraag over onze producten? Of heb je hulp nodig bij kwesties over aankoop, garantie en voorwaarden? Onze specialisten helpen je graag verder; telefonisch en online! 

Hoe neem ik contact op?

E-mail: [email protected]
Telefoon: (NL)+31 85 3030614
WhatsApp: +31 643818836
Facebook Messenger
Instagram Direct Message 
 
Chat via de website of stuur een bericht via onderstaand contactformulier.

7 dagen per week bereikbaar

Telefonisch:
Maandag t/m zondag: 8:30 - 18:00
 
Live chat:
Maandag t/m zondag: 8:30 - 23:00
 

Beddenplein.nl is onderdeel van Beddenplein BV.
KVK: 77571797


Veelgestelde vragen

1.1 Wat is de levertijd van mijn bed?

We bezorgen onze boxsprings tussen 1-4 weken. De levertijd is afhankelijk van de verschillende opties bij het samenstellen van je bed. De geschatte levertijd vind je terug bij het specifieke product. 

Lees hier hoe de levering in z'n werk gaat:

  1. Tijdens het samenstellen van je bed/boxspring geef je een voorkeursdatum op (let op: de gekozen datum is een voorkeursdatum en geen definitieve bezorgdatum).
  2. Je wordt gebeld door onze slaapspecialisten om de order nog eens door te lopen. Zo weten zowel jij als wij zeker dat de order helemaal naar wens is.
  3. Wij gaan voor je aan de slag om jouw droombed speciaal voor jou te creëren.
  4. Wanneer jouw bed helemaal klaar is, ontvang je een per e-mail en SMS een uitnodiging om een definitieve leverdatum te kiezen.
  5. Minimaal een dag voor de levering, ontvang je via e-mail een tijdsbestek waarin je onze bezorger kunt verwachten.
  6. Op de dag van levering ontvang je per e-mail een link om onze bezorger te volgen en belt hij een half uur voor aankomst om aan te geven dat hij onderweg is.

1.2 Wat zijn de leveringskosten?

Wij leveren in heel Nederland (Met uitzondering van de Waddeneilanden) en Vlaams België. Beddenplein biedt gratis levering op alles!

1.3 Kan ik mijn bed later laten bezorgen?

Ben je nog aan het verbouwen of heb je de sleutel van je nieuwe huis nog niet? Geen probleem. Wij slaan jouw artikelen gratis voor je op, totdat je ze wilt ontvangen. Tijdens het samenstellen van jouw droombed kun je kiezen voor een 'gewenste leverdatum'. Deze kun je zover vooruit zetten als je zelf wilt. Tegen die tijd ontvang je van ons een e-mail om een definitieve leverdatum te kiezen.

 

 

1.4 Wat betekent 'gemiddelde levertijd'

Van een aantal artikelen kunnen wij niet real-time de levertijd aangeven. Daarom geven we een gemiddelde levertijd aan; in ongeveer 80% van de gevallen zal deze juist zijn. Helaas kan het gebeuren dat de daadwerkelijke levertijd langer blijkt te zijn dan de genoemde gemiddelde levertijd. Om het zeker te weten, kun je altijd even bellen of mailen met onze klantenservice voordat je een bestelling plaatst. Wij kijken de levertijd dan voor je na, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

1.5 Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?

Dat is mogelijk bij ons magazijn in Waalwijk. Bij het plaatsen van je bestelling kun je dit vermelden bij "opmerkingen" of je kunt contact opnemen met onze klantenservice om een ophaalafspraak te maken.

2.1 Wat zijn de beschikbare betaalmethoden?

Bij het plaatsen van jouw bestelling kun je zelf aangeven op welke wijze je wilt betalen. Je kunt kiezen uit alle gangbare manieren:

• Bij levering (met PIN bij de chauffeur)
• Met iDeal
• Bancontact/Mister Cash
• Visa/Mastercard
• Betalen in 3 termijnen via In3 met 0% rente

 

 

 

2.2 Kan ik achteraf betalen?

Je kunt kiezen voor betalen bij aflevering (pinnen) en betalen in 3 termijnen via In3. 

3.1 Zit er garantie op de producten?

Het is heel normaal dat je lichaam moet wennen aan nieuwe (top)matrassen. Daarom krijg je 90 dagen de tijd om jouw nieuwe bed of boxspring uit te proberen. Merk je binnen deze periode dat je nieuwe slaapsysteem niet helemaal bij je past, dan vinden we hier samen een oplossing voor. Mocht je tijdens deze 90 dagen niet helemaal tevreden zijn met het slaapcomfort, komt een van onze bezorgers jouw (top)matrassen kosteloos omwisselen. Houd er wel rekening mee dat wanneer je kiest voor een (top)matras met een hogere verkoopprijs, je het prijsverschil bijbetaalt. 90 dagen proefslapen geldt op al onze boxsprings en bedden vanaf €599,-

Daarnaast ontvang je standaard 2 jaar fabrieksgarantie op fabricagefouten. 

Alle voorwaarden met betrekking tot garantie vindt je op de pagina's 90 dagen slaapgarantie en algemene voorwaarden.

3.2 Er is een artikel beschadigd of defect geleverd, wat nu?

Ondanks onze zorgvuldige verpakking en verzending, kan het soms gebeuren dat een artikel met een beschadiging of een defect wordt geleverd. Alvast onze excuses voor het ongemak! Meld het ons zo snel mogelijk per mail naar [email protected], met vermelding van je bestel- of pakbonnummer en één of meerdere foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Dan zorgen wij altijd voor een passende oplossing.

3.3 Waar kan ik terecht bij klachten?

Bij Beddenplein sta je als klant centraal. Wij doen er alles aan om je een heerlijke nachtrust te bezorgen. Heb je een vraag of ben je onverhoopt niet tevreden over een product of onze service? Neem dan contact op met onze klantenservice. Samen kijken we dan naar een passende oplossing.

4.1 Wordt mijn boxspring gemonteerd?

Onze boxsprings worden gratis geleverd. Wanneer je kiest voor montage tegen een meerprijs van €44,95 (of €54,95 voor elektrische boxsprings), assisteert onze bezorger bij het omhoogtillen tot en met (maximaal) de tweede etage. Indien je hoger wenst dan de tweede etage, zijn hier extra kosten aan verbonden. Wanneer er een lift ter beschikking is, wordt de boxspring kosteloos naar boven gebracht. Indien je geen montage wenst, wordt de boxspring tot de voordeur op de begane grond geleverd.

5.1 Hoe kan ik mijn product retourneren?

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht dit niet het geval zijn, dan heb je de mogelijkheid om binnen 14 dagen kenbaar te maken dat je het product wilt retourneren. Dit kan gemakkelijk door het RETOURFORMULIER in te vullen en te mailen naar [email protected]. Vervolgens heb je nog 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Hiervoor geldt dat de boxspring mag worden getest, zoals je dit ook in de winkel zou doen. Het product mag dus niet worden gebruikt. Buiten de wettelijke retourtermijn kun je in een aantal gevallen gebruikmaken van onze 90 dagen slaapgarantie

Afhaalservice

Wij kunnen jouw retourzending laten ophalen door onze bezorgdienst. De kosten hiervan bedragen € 65,- en worden in mindering gebracht op het bedrag dat je van ons krijgt teruggestort. Als je van deze service gebruik wilt maken, verzoeken we je het retourformulier in te vullen met vermelding van je bestel- of pakbonnummer en welke artikelen je wilt retourneren. Wij zullen dan een afspraak met je maken om de artikelen bij je op te halen. 

Pakketdienst

Kleinere artikelen kun je zelf retourneren door middel van een pakketdienst (bijv. PostNL of DHL). Je kunt het pakketje vervolgens inleveren bij een PostNL-pakketpunt of DHL-Parcelshop. Plak hier een papier met ons retouradres:

Beddenplein.nl
T.a.v. Klantenservice / Retouren
Zanddonkweg 5
5144NX Waalwijk 

Verpakking

We verzoeken je het artikel, indien redelijkerwijs mogelijk, stevig te verpakken in de originele verpakking (inclusief kartonnen hoekpunten). Om jouw retourzending soepel te kunnen verwerken, vragen we je een kopie van de pakbon of orderbevestiging bij te voegen. Zo hebben we direct al jouw gegevens bij de hand. Indien je hebt gekozen voor ‘betalen bij levering’ vragen we je om je rekeningnummer (IBAN) te vermelden, zodat we het aankoopbedrag kunnen terugstorten.

Let op: Wanneer je een boxspring of bed binnen 14 dagen wilt retourneren, dient deze in originele staat te zijn.

Retourkosten

Je bent zelf verantwoordelijk voor de ophaalkosten van €65,- van de retourzending. Retourkosten voor producten die onder de garantie vallen zijn gratis. 

5.2 Wanneer krijg ik mijn retourkosten teruggeboekt?

We doen er alles aan om uw terugbetaling zo spoedig mogelijk te verwerken. Je ontvangt de terugbetaling in ieder geval binnen 30 werkdagen na ontvangst van jouw retour. Ophaalkosten worden in mindering gebracht op het totaal terug te storten bedrag. Indien je hebt gekozen voor ‘betalen bij levering’ vragen we je om jouw rekeningnummer (IBAN) te vermelden bij jouw retour, zodat we het aankoopbedrag kunnen terugstorten.

6.1 Wat houdt het GRATIS beddengoedpakket in?

Bij aankoop van een boxspring uit onze actiemodellen ontvang je een GRATIS beddengoedpakket t.w.v. 150,-. Het pakket bestaat uit een dekbedovertrek met 2 kussenslopen, een All year-dekbed en 2 luxe kussens. Tijdens het samenstellen van de boxspring kies je voor pakket 1, 2 of 3. Zo kun je zelf de gewenste afmeting kiezen van het dekbedovertrek en het dekbed. 

Neem contact op

* Verplichte velden

vergelijk 0